ארגון יום כיף לעובדים


בעשור האחרון, הנוהג של ארגון יום כיף לעובדים הפך להיות מקובל יותר ונפוץ יותר, בעיקר בקרב חברות וארגונים גדולים בהם מספר גדול של עובדים. כיום, יותר ויותר חברות מבינות שארגון יום כיף לעובדים הוא חלק בלתי נפרד משגרת הניהול השוטפת, אשר יש לו יתרונות רבים: ימי הכיף מעניקים הפוגה ותחושת רענון לעובדים לאחר תקופה קשה או לחוצה במשרד, זהו אמצעי המאפשר לעובדים להנות יחד מחוץ לסביבת המשרד ואף להתגבש כצוות, ובסופו של דבר ימים אלו מסייעים ליצירת סביבת עבודה נעימה יותר. עובדים אשר יוצאים ליום כיף או יום גיבוש שכזה מרגישים שהם חלק בלתי נפרד מהחברה או הארגון, ש"רואים" אותם ומעריכים את מאמציהם. ברוב המקרים, העובדים מעריכים מאוד את מאמצי המעביד להשקיע בהם ולהוציאם מהשגרה ורוצים לתרום חזרה למקום העבודה.
ישנו מגוון רחב של אפשרויות לארגון יום כיף לעובדים, וחשוב להשקיע מחשבה בארגון, בנושא, במיקום ובמשתתפים ביום הכיף, כדי להבטיח שיהיה זה יום מוצלח ונעים עבור כולם.


רעיונות ליום כיף לעובדים



כשבעל עסק או חברה מעוניין לארגן יום כיף לעובדים או יום גיבוש, עליו לדעת שיש להתאים את אופי הפעילות לקהל היעד ולמטרות של יום הכיף או הגיבוש, כדי להבטיח שכולם ייהנו ושיום הכיף יגשים את מטרותיו. רעיון נפלא אחד לפעילות של יום כיף לעובדים הוא יום שכולו ספורט. מדובר ביום מלא בפעילויות ספורטיביות ומהנות לכלל העובדים, הכוללות בין השאר תחרויות ספורט המתקיימות בין מחלקות או צוותים, משחקי ספורט סוחפים כמו כדורעף, כדורגל או כדורסל, הרצאות בנושא ספורט ובריאות ספורט, שיעור טאי צ'י או קרב מגע, שיעור ספורט בבריכה, שיעור ספינינג או זומבה ועוד. אופציה זו מתאימה במיוחד למקום עבודה השם את בריאות העובדים בראש מעייניו, ויכול לשמש כצעד לשילוב ספורט ואורח חיים בריא בחברה. 

יום כיף לעובדים


אפשרות נוספת ומהנה היא לקיים יום כיף לעובדים בטבע. ביום זה ניתן לשלב פעילויות שונות הקשורות לטבע או מתבצעות בחיק הטבע, כמו למשל: מסלולי טיול יפים, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, רפטינג, סנפלינג ועוד שלל פעילויות אתגריות. כמו כן אפשר לשלב פעילויות מתונות יותר כמו: ארוחות שטח מפוארות, משימות גיבוש, משחקים כמו חפש את המטמון, סדנת בישול, סדנאות צחוק, טעימות יין, סדנת הישרדות או בישול בטבע ועוד.

יום גיבוש

יום הכיף יכול להיות גם חלק מקונספט מסוים של פעילות, קהל או מקום גיאוגרפי, כמו למשל- יום כיף בבריכה, יום גיבוש בספא, יום כיף אתגרי, יום כיף לנשים בלבד, יום בנושא בישול ותזונה ועוד.


תגובות

רשומות פופולריות