יום כיף לעובדים באווירה ספורטיבית

כיום, כשהיתרונות של ימי גיבוש וימי כיף לעובדים ברורים לכל, חשוב גם לדעת כיצד לעשות זאת נכון. מנהלים בחברות גדולות ובארגונים אשר מעוניינים בהכנת יום כיף לעובדים, לא תמיד יודעים מה כדאי לעשות, היכן, או איזה סוג של פעילות תתאים לאופי החברה.
כדאי לדעת שכיום פועלות בשוק לא מעט חברות המתמחות בארגון מקצועי של יום כיף מהנה ומגבש לעובדים. אותן חברות אחראיות לארגון כל הנושאים הקשורים ביום הכיף מא' ועד ת' ודואגות שכולם ייצאו בסופו מרוצים ומגובשים.
אחת האפשרויות הפופולריות יותר בתחום ימי הכיף לעובדים היא ארגון של יום כיף שכולו נערך באווירה ספורטיבית ובריאותית, שאחת ממטרותיו היא הנחלת ערכים של ניהול אורח חיים בריא וספורטיבי לעובדים, מתוך רצון לשפר ולשמור על בריאותם. איך מארגנים יום כיף ספורטיבי, ומה עושים ביום שכזה?

יום כיף לעובדים עם ערך מוסף


ארגון יום כיף ספורטיבי לעובדים יכול להיות דרך מעולה לגבש את הצוות, להעלות את המורל בחברה, ולחזק את הקשר שבין העובדים למקום עבודתם. כשבוחרים לבצע יום כיף לעובדים העוסק כולו בנושאי ספורט ובריאות, זוכים העובדים בערך מוסף בדמות הטמעת ערכים בריאותיים אותם הם יכולים לאמץ בחיי היום יום, כמו למשל: הרגלי תזונה נכונים, שילוב פעילות גופנית קבועה, מודעות לצורת עבודה המותאמת לגוף האדם (ארגונומיה) ועוד.

סוגי פעילויות ביום כיף ספורטיבי


אז אילו פעילויות אפשר לערוך ביום כיף לעובדים בנושא ספורט ובריאות? איך משלבים ספורט והנאה?
כדי להפוך את יום הכיף לעובדים למהנה ומועיל, חשוב להיערך היטב מראש ובצורה נכונה. מלבד הערכות לוגיסטית, חשוב גם לבחור מספר פעילויות מיוחדות אשר כל העובדים אשר משתתפים ביום הכיף יוכלו להשתתף ולהינות מהן.
אפשר לדוגמה לערוך תחרויות ספורטיביות נושאות פרסים בין העובדים. ניתן לחלק את העובדים לקבוצות, כל קבוצה מתאפיינת בשם, צבע או כל סימן אחר המזהה אותה, ולערוך סדרה של משחקים מעוררים ודינמיים הכוללים תחרות בריאה, כמו למשל: משיכה בחבל, תחרות ריצה או מירוץ שליחים, כדורעף, כדורגל ועוד. חשוב לבחור בפעילות שמצד אחד תהיה ספורטיבית אך מצד שני לא קשה מדי, כך שגם העובדים שפחות בכושר יוכלו להשתתף. בסיום המשחקים אפשר לערוך טקס הענקת פרסים (גביעים, מדליות או פרס אחר) לקבוצות המנצחות.
יום כיף לעובדים יכול לכלול גם פעילויות ספורטיביות בדמות שיעורים משותפים של יוגה, ספינינג, זומבה, קיקבוקסינג, פילאטיס וכדומה. אפשר גם לשלב משחקים היתוליים לעובדים כמו למשל קפיצה בשק, העברת בלונים עם מים, נשיאת ביצה על כף ועוד. רעיון אפשרי נוסף הוא לשלב ביום כיף הרצאות לעובדים בנושאים כמו תזונה נכונה בעבודה, ארגונומיה משרדית, שחרור לחצים ועוד. יש שפע של רעיונות לפעילויות ביום כיף ספורטיבי שכזה, כל מה שצריך זה רק לבחור.

ארגון לוגיסטי


כשמארגנים יום כיף לעובדים, יש לדאוג להרבה מאוד פרטים, למשל: יש לדאוג לביטוח מתאים למשתתפים המכסה מקרים של פציעות. יש לדאוג למצוא מקום מתאים, הכולל שטח גדול מספיק או מתקני ספורט. יש לארגן מוזיקה, צלם, מזון, שתייה, ואיזורי מנוחה. וכמובן שיש למצוא מי שיוביל וינחה את המשתתפים. לכן כדאי לפנות לחברה המתמחה בארגון יום כיף ספורטיבי לעובדים בחברות וארגונים, חברה בעלת ידע, כלים ויכולת לארגן יום כיף שכולו חוויה מהנה, מוצלחת ובלתי נשכחת לכל העובדים.

יום כיף כדורעף


תגובות

רשומות פופולריות