איך לבחור חדרי בריחה לחברות?



ימי גיבוש בחדרי בריחה מעניקים מגוון רחב של יתרונות עבור חברות, ארגונים, מוסדות ועסקים. חדרי בריחה מחייבים את עובדי החברה לשתף פעולה ולהחליף רשמים. הם עוזרים לשבור את הקרח בין השדרה הניהולית והעובדים הזוטרים, משאירים את העובדים עם חוויות חדשות לכל החיים ותורמים לתחושת הגיבוש. כדאי לקחת את העובדים לחדרי בריחה על מנת להגביר את המוטיבציה ולרענן את השגרה השוחקת.
עם זאת, חשוב לדעת כיצד לבחור איך לבחור חדרי בריחה לחברות ולזכור שלא כל החדרים מתאימים לחוויה מן הסוג הזה. חדרי בריחה לחברות צריכים קודם כל להיות ערוכים להשתתפות של קבוצה גדולה. יש לוודא שבתוך החדרים קיימים אביזרים שמאפשרים לכל חברי הקבוצה להשתתף בצורה פעילה, לבדוק מראש את התמה המרכזית של החדר ולתת עדיפות לחדרי בריחה שמתכתבים עם התחום שבו עוסקת החברה. כך ניתן להשיג ערך מוסף מהבילוי המשותף ולתת לעובדים תחושה של לויאליות.

מיקום ותחומי עניין של חדרי בריחה


יש שורה ארוכה של נושאים בירוקרטיים אליהם חשוב להתייחס על מנת לבחור חדרי בריחה לחברות. ראשית, כדאי לבדוק את המיקום ואת הנגישות. יש לוודא שכל העובדים יכולים להגיע למקום ברכב הפרטי, או לדאוג להסעה מאורגנת. החדר צריך להיות מספיק קרוב למקום העבודה כדי שהעובדים לא יצטרכו לספוג על חשבונם את שעות הנסיעה.
שנית, מומלץ לבחור חדרי בריחה לחברות שעונים על תחומי עניין משותפים רבים ככל האפשר. את תחומי העניין אפשר לבדוק מראש באמצעות שליחת מייל לעובדי החברה ובקשה לסימון נושאים מועדפים. שימוש בכלי טכנולוגי פשוט כזה יחסוך הרבה מאמץ ויבטיח שביעות רצון מלאה מצד כל העובדים.
שלישית, חברה שרוצה לארגן יום גיבוש בחדרי בריחה לא צריכה לחרוג ממסגרת התקציב. כדי לעשות זאת עליה לבדוק מראש את העלות הכספית המשוערת. כדאי למצוא חדרי בריחה שמעניקים הנחות לקבוצות ולבצע השוואת מחירים באמצעות אתרי האינטרנט. 

ההיבט הכלכלי: מקסימום הנאה במינימום השקעה


אין צורך בהשקעה כספית גדולה כדי לארגן אסקייפ רום לימי גיבוש עבור העובדים במשרד. הפעילויות בחדרי בריחה מתאימים גם למשרדים עם תקציב מוגבל, הם מבטיחים מקסימום הנאה במינימום השקעה והם אפילו לא דורשים ימי חופש ארוכים מדי.
אפשר למשל לתכנן פעילות של 60 דקות אחרי יום העבודה או לשמור אותה לסופי שבוע. כל העובדים שמחים להגיע לפעילות מחוץ למשרד ויש גם כאלה שינצלו את ההזדמנות ליצירת קשרים חדשים.
בסופו של דבר, חדרי בריחה לחברות הם המקום המושלם לגיבוש של העובדים והמנהלים. שווה להשקיע את הזמן הנדרש בבחירת החדרים המתאימים ולחזור שמחים ומרוצים. 



תגובות

רשומות פופולריות